پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
افتتاح خط تولید سی‌تی اسکن در شرکت احیادرمان پیشرفته

افتتاح خط تولید سی‌تی اسکن در شرکت احیادرمان پیشرفته

- 1402/09/28

امروز صبح و با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران خط تولید سی‌تی اسکن شرکت احیا درمان پیشرفته در محل پارک علم و فناوری خراسان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، امروز صبح و با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران خط تولید سی‌تی اسکن شرکت احیا درمان پیشرفته در محل پارک علم و فناوری خراسان افتتاح شد.

دهقانی فیروزآبادی گفت: در هر مجموعه‌ای برزگان تاثیرگذار هستند و در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز حضور نخبگان بسیار ارزشمند است و با تمام توان باید از این انباشته مهم حفظ و حراست کرد و با کمک به شرکت‌ها مسیر رشد آنها را به سمتی برد تا دیگر جوانان با دیدن این پیشرفت همراه شده و با امید بیشتر به آینده به رشد کشور خود کمک کنند.

در این مراسم معاونین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و مسئولان استانی حضور داشتند.

دهقانی در بازدیدی کامل با خدمات شرکت احیا درمان پیشرفته و سایر محصولات تولیدی این شرکت آشنا شد.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان علیرضا افتاده علیرضا افتاده میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.